In the middle of jamtland.


Sitter i min brorsas rum och allt är verkligen helt underbart.

Var nog ganska tur att jag köpte en ny biljett igår, när jag kom fram så såg jag att de inte skulle ankomma förän vid halv 10, och de hade ju vart lite segt. 2 och en halv timmes försening. Fast nu får jag ju pengar för förseningen, alltid bra! :)

Idag har de blivit en inte-göra-något-om-man-inte-behöver-dag. Sov längre än vanligt eftersom klockan ställdes om och sen har vi mest kollat på reprisprogram sen i veckan.
Var en sväng och hände upp min nytvättade jacka på mammas jobb också eftersom vi inte har någon torktumlare här hemma.
Fick också köra storbilen vår, var ju ett tag sen kan jag lova. haha hade nästan glömt bort hur man gjorde ^^

Får man inget jobb imorgon så får man hitta på nått annat. Lär ju bli att jag går ner på staden (ovanligt)


Nu ska jag gå ner och ta lite kvälls-te. De gör man i familjen Bäckström ska ni veta.

ma höres.

/china.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0