lördag.


Sitter på tåget någonstas mellan Sundsvall och Östersund nu.

Jag gillar verkligen inte tåg, först blir mitt tåg från Gävle försenat en timme och 25 minuter ( vet dock inte om det blev mer) Utan jag blir så less att jag går och köper mig en NY biljett till ett tåg som även de åker till Östersund men över Sundvall, mitt skulle gå inlandet.. mycket snabbare. Så nu sitter jag här fattigare men såå skönt att sitta på ett tåg på väg hem.

Är jättehungrig också, åt frukost vid 11, då blev de våfflor eftersom jag hade smet kvar sen igår. Kanske inte de godaste en morgon efter en parykväll, men de funkade. Så jag vill iaf berätta att jag är ganska hungrig eftersom de inte har blivit så mycket mera sen 11. Förutom några godisar med de är inget att hänga i julgranen. Hemma skulle de senare serveras tacos så jag får väl gå och kolla in om de har några bra mackor jag kan köpa.

Alltså kvällen igår, jag har inga ord. SÅ HIMLA KUNG!
Vi blev 20 st hemma hos Karin och Lunkan, sen tog vi bussen vid tolv ner till Heartbreak och dansade loss. Klart en av de bästa fredagarna på väldigt väldigt länge!

Nu får de ockspå vara slut på frosseriet, det känns som när hockeyn är slut så måste man äta allt skit som man har sparat under hela säsongen eftersom vi inte har fått äta nått sånt. Nej, imorgon drar jag på mig löparskorna och springer en dra bit.

Ikväll lirar j20 den avgörande matchen mot Linköping. Hoppas hoppas hoppas brynäs tar dom.

Nu måste jag verkligen gå till bistron, magen håller på att dö.

ma höres.

/china.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0