måndag.


Så var man hemma igen efter en veckas turne.

Träffade Lina och Sara på j20 matchen igår. Riktigt grymt roligt att träffa de. Var ju inte direkt igår om man säger så.
Fick sig lite mat på scandic när killarna ändå skulle äta, snällt.
Bussresan var inte allt så farlig faktiskt. Skönare tränare än vad Brynäs j20 har finns ju seriöst inte. haha man fick sig allt veta både de ena och de andra.
Killarna var snälla också, några vågade sig på att säga hejdå när man gick hem också. Det trodde man ju inte direkt.

Jullan kom och mötte upp mig på läkerol sen och hjälpte mig med alla saker. Tack tack :)

Idag har jag varit på arbetsintervju om Furuvik i sommar. Det kändes faktiskt inte så jättebra. Jag vet inte. Gjorde ett engelska test och det gick nog åt pipsvängen.

Träning ikväll, ska bli så himla najs att träffa laget igen. Känns som man har varit borta ett bra tag nu. haha

ma höres.

/china.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0