onsdag.


Idag så har jag för första gången i mitt liv färgat håret.. eller ja det blev slingor men nu är det inget oskuldshår längre. Blev faktiskt riktigt nöjd! Tog och klippte bort de dåliga så nu är mitt hår riktigt fräscht! Tusen tack Waern, du är så så så duktig! :D

Vi gjorde vår sista träning idag innan SM här hemma i Gävle, på fredag åker vi kvart i åtta. Känns så himla otroligt bra. Sammanhållningen och allt är toppen. Skulle bli förvånad om vi kommer hem utan medalj.!!

På tisdag och onsdag nästa vecka är det try-out här till nästa säsong. Eftersom att jag vet att det är några i mitt gamla lag (Linköping) som läser min blogg så är det bara att komma upp och prova om ni känner för det.

Fick fin besök nu ikväll också.. emma, ida och harry kände nog att rockband fingrarna lockade så de var här 50 minuter och lirade järnet! :D

Nu måste jag sova, imorgon blir det solning och sen ska vi gå på första kvartfinalen av herrarna!!

ma höres.

/china.

Kommentarer
Postat av: virre

haha man kanske ska komma upp och try-outa lite :P

2010-03-18 @ 10:44:38
URL: http://tomglas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0