SM-Silver.


Det gick inte hela vägen men vi kan absolut inte vara sur över de. Vi är näst bäst i Sverige, hur grymt är inte de??
Blev party i bussen på vägen hem, sen hoppade jag och 11 andra bruds av i Stockholm och drog ut på café opera där Segeltorp redan var och firade. Må säga att de var de absolut tråkigaste stället jag någonsin har vart på. En massa snobbar och champange. Var fanns dansgolvet?
Jag, emme, kajsa och sanna ville åka hem så vi kollade upp om det gick någon tåg och de gjorde de.. hade dock bara typ 20 min på oss så det blev en turbotaxi till t-centralen och därifrån pendeln till upplands-väsby och sen upptåget till Gävle. Kom hem vid kvart i tre inatt. hahah vilket kväll/natt.
Men är så glad att man har dessa tjejer. Brynäs damlag olé olé olé! <3

Vi blev också presenterade under a-lagsmatchen idag. Trevligt trevligt. Fick gå ut en sväng på isen och där fick vi blommor av direktörn i Brynäs. Känns roligt att de uppskattar våra prestationer också :)

Nu blir det sänge, jag är så himla trött..

ma höres.

/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0