tisdag.


Idag har det blivit en sväng på ute i Valbo med emma och grahn, IKEA och en massa affärer.
Grahnen är här och provtränar och det är ju alltid trevligt. :) Kom dock inte hem med någonting, kände inte för någonting så då blir det inget.

Pappa kom förbi en sväng också, han var på väg ner till Stockholm och sen vidare till Finland och jobba lite. Så vi fick svänga förbi en affär så jag kunde köpa någon go-fika med mig eftersom han ville ha det. Så mysigt att träffa honom, känns som de var så länge sen jag träffade han och mamma!

Träningen idag tog död på mig, vi körde internmatch så det blev spel varannat byte. Cornelia från Linköping som jag har spelat med tidigare var där och provspelade..eller rättare sagt så var det 5 st tjejer som var här och tränade med oss. Så det är spännande att se vilka som får komma.

Nu måste jag sova, imorgon ska jag på arbetsintervju i Furuvik.

ma höres.

/china.


Kommentarer
Postat av: malin

lycka till på intervjun! kan inte gå annat än braaa ;)

2010-03-24 @ 19:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0