vilken dag.



Upp vid 8 imorse och käkade lite frukost innan jag drog mig till läkerolen och körde lite redcore med angelica. Shit vad den träningen tar på kroppen!

Vi träffade sedan upp emme, joa, ph och christine och åkte hem till angelica och joa och gjorde lite cheesecake. Blev också en filmrulle och en lunch på stan. Mycket bra dag! 

Har varit på churt street saloon nu ikväll, en av Gävles bästa restauranger. Det blev emme, sanna, kajjan, sussie och jag såklart som åkte dit. Om man åker till Gävle så måste man äta där. Herre vilken god mat de har. Vi rullade hem sen.

Såg att de har anmälningar till nästa års robinson, jag ska söka!! Fatta vad himla coolt. Tänk om man skulle komma med.


ma höres.

/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0