vilken prestation.



Jag har gjort årets prestation. Att få stora tutten OCH hängpungen efter en och samma match är det nog ingen som har lyckats med förut. Så grattis till mig själv för att jag är så bra och så klantig. ¨

För er som inte fattar så delar vi ut stora och lilla tutten efter varje match för de som har gjort extra bra. Och hängpungen får man bara om man har lyckats med någon otroligt klantigt.
Efter att jag hade fått stora tutten och skulle säga typ ; bra jobbat tjejer och ett leve för segern den leve hip hip hurra.. så lyckas jag med att få till HIP HUP HURRA HURRA HURRA HURRA. Vilket gjorde att alla typ skrattade ihjäl sig och hängpungen hade fått en ny ägare.

Men vad gör man inte för laget?

Så jäkla skönt att vi vann över leksand också, 6-0 är inte så dåligt.
6 poäng i helgen och nu är det inget som kan stoppa oss. Tror Linköping har mer press på sig än vad vi har att vinna.

Nu ska vi hämta ut biljetter tills ikväll då det blir Brynäs-HV 71.

ma höres.

/china.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0