2010-05-31


Mycket har hänt på en vecka.

Jag har dragit ut ledbandet i foten igen (hände senast i novenber) i onsdags på brottningen så jag åkte hem hit på torsdagen sen satt jag 6 timmar på akuten för att kolla upp de. Hade så kopiöst ont att jag inte kunde gå på torsdagen så jag trodde de var något mera än bara ledbandet. Tur att det inte var de, tydligen kunde de onda dra sig mot hälen eftersom det är där jag har haft som ondast. Östersunds sjukvård är inte den snabbaste måste jag klargöra också. Vilken tid man får vänta!

Vi åkte iaf ner till Bergsjö och tog de lugnt i stugan i helgen. Försökte spela golf så gott de gick med vridningarna som foten fick. Träffade storbrorsan också, känns som de var länge sen sen sist.

Min andra tänkbara spanienkamrat drog sig ur också, så nu tror jag själv och resan är nästa vecka. Är det någon som vill med 11 dagar för 750 kr tur och retur? Bara att höra av sig.
Annars åkte jag själv i fyra dagar och är med kalbes innan min familj kommer ner. Men de fixar jag nog tror jag. Har ju vart där 35 ggr så det har nog inte förändrats så mycket. Det är det där med bilen, jag vet inte riktigt om jag vill köra den eftersom kopplingen tar så himla högt.

Men men, de fixar sig nog alltid.

Tyckte också att fel låt vann eurovision, jag blev helt kär i azerbaijan.

Imorgon väntas de tåg ner till gävle igen, hade helt glömt bort att jag skulle kolla lägenhet. Så halv 6 blir de uppstigning innan tåget går 06.00.

ma höres.

/china.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0