fredag.


Hallå,

Mycket har hänt på några dagar..

Brallan har varit här en sväng och det har varit väldigt trevligt! Blev skräckfilm och lite seriöst talk.
Hade tester igår, blev både bra och lite mindra bra resultat.. var bäst i brutalbänken så det var ju riktigt roligt! 20 st blev de.. haha blev lite överraskad att jag var starkast i magen. Nu ska de bara bli bättre! :D

Fick också världens överraskning igår, jag och angelica ska se till att den inte slår in i veckan!!! Tror julia var med och skulle joina vår grupp också.

Idag har de blivit mest slappt, kollar på talang nu och imorgon kommer uppman och hämtar upp mig 8 för att bege mig till Furuvik. Kommer bli spännande att se vad de har att erbjuda till sommaren.

ma höres.

/china

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0