hemma i ösd.


Tog en sväng hem med tåget idag till Östersund. Skulle överraska min familj och speciellt pappa som fyller år imorgon (: Grattis älskade pappa!
Men, det slutade ju inte direkt som jag ville att det skulle bli.. eller ja så som jag hade sett fram emot att det skulle gå.

Allt började bra iaf från stationen, ringde pappa och hörde om han och victor hade kommit hem från deras "städgrej" med victors klass på campus. De hade inte gjort de så jag fick gå lite omväder nere från tågstationen upp till blomängen. Tänkte att om jag gå småvägarna så finns det INGEN chans att någon i familjen ser mig. Tror ni inte att det är PRECIS det som mamma gör. När jag kommer ungefär till pressbyrån så ser jag en bil som hade samma färg som vår och ska svänga höger så den som sitter i kollar åt mitt hål och jag bara tänker : neeeeeeeeeej. Inne där sitter mamma och kollar helt fundersamt på mig. Hon svänger och stannar sen på en parkeringsplats.. då fattar jag ju att hon har sett mig. Jag kan inte sluta skratta och är sur för att överraskningen var förstörd. hahah
Fast hon var inte riktigt säker på att det hade vart jag, fast jag hade tydligen hoppat ett litet skutt, gjort nått med armarna och typ sagt : faan. så hon hade förstått att det var jag. Aja, snacka otur att hon ska komma körandes precis då! Hade hon kommit 10 sek tidigare hade hon inte sett mig.

Men men, hundarna blev överlyckliga och sen fick jag hämta pappa och victor som också blev smått överraskad att det var jag som kom.



Grillat till middag och jordgubbar på de, det är skönt att vara hemma!

Nu ska jag på blåsan och hyra film med malin, kommer bli en underbar kväll!

ma höres.

/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0