måndag

Godkväller,

Igår såg jag twilight för första gången, jag vet mina damer och herrar att den har funnits sen typ 2008. Men jag har nog inte vart så intresserad av att se den. OCH JAG FATTAR INTE VARFÖR? Tror ni att den var dåligt bra? Blev att jag kollade på den imorse också.^^ 
Det värsta är att jag inte direkt förstår vad det är som jag gillar med den så mycket, det känns liksom som man blir uppslukad av den.

Har faktiskt sett new moon ikväll också, kajsa hade den på usb så efter brottningen har jag suttit fastklistrad här och kollat. haha
Behöver man säga att jag ser fram emot när nästa kommer den 30 juni.

Imorgon kommer grahn hit och ska bo också, hon ska träffa målvaktstränaren och träna med oss två dagar.

Kollade på resor till spanien också. 750 kr tur och retur är inte så himla dåligt faktiskt :D

nu blir de sängen,

ma höres.

/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0