måndag.


Skööön helg, underbara personer runt omkring sig.

Blev en liten myskväll med bästa malin med godis och filmmys. Det var vi värda. Blev också ägare till två tröjor, en klänning och en jacka när vi var ner på domus i går. 
D
et är så skönt att bara kunna vara hemma lite och va med de absolut bästa!

Idag blev de uppstigning vid kvart över fem, tåget gick sex. Kom ner hit igen vid halv tio och så de blev en liten sen frukost och sen blev de mest häng i soffan. Han sova 1,5 h innan träningen också.
Coopertest idag och jag kom in som tredje person så det får jag väl vara nöjd med. Tiden var en besvikelse men nu har jag mycket att plocka om en månad när det är dax igen! Brottningen är som vanligt inget att leka med, oj så trött man blir. Nu har jag fått ont i ryggslutet vilket nog inte är så bra men det som inte dödar härdar så att säga.

Imorgon ska jag ta mig en tur ner på XL (team sportia) och kolla på nya inlines. Är en hel del i laget som har köpt nya för en 1000 kr så det blir nog de för mig också. Lär svida i plånboken ett tag men de är de nog värt!
Då kan vi spela steethockey inne i b-hallen istället för att springa runt. Kommer bli köng!

nu tror jag faktiskt att de blir sängen.

ma höres.

/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0