onsdag.



Idag har jag tagit adjö av en av mina absolut bästa vänner här i Gävle. Emme gjorde sin sista dag och snart är hon hemma i Piteå istället för att lira här med oss. Känns helt fel!
Jag, hon och Kajsa stod och grät på tågstationen men det är ju så det ska vara.
Allt kommer bli helt olikt utan henne, uscha va himla tråkigt.

Träningen idag gick annars bra, brottning och sen löpning. Trodde man hade skitit på sig efter brottningen eftersom ingen kunde böja benen, oj så roliga vi såg ut. Lär bli en skön känsla imorgon, men det är de värt.

Fick precis en inbjudan om en återträtt av min gamla klass 9g den 29 maj. Skulle ju vara grymt roligt att träffa alla igen, eftersom man inte har sett vissa på 4 år, men jag tror dock att jag har börjat jobba då. SKIT! :(

ma höres.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0