söndag.


Oj, dålig uppdatering.

Är nere i Gävle igen, kom i fredags.
Igår hade vi vår tradionella avslutning med laget.. i år var det bokstaven p som gällde.
En polis, pirater, potatis, pite palt, pink, pipa, prinsessa, pingvin, pistvakt, purjolök och en massa massa mer kom till lokalen och hade det fun. Själv var jag en poklagris :)
Vi fick ett papper där vi hade 30 uppgifter som vi kunde göra. Poängmässiga efter svårighet. Allt från att handla i underkläder i en mataffär till att bada i fontänen i stan, till att ta kort på stora båten och koka ägg.
Vi gjorde alla utom typ tre. Emme handlade i underkläder, bra jobbat. Jag var den enda nyktra förutom lina (som är 94a) Så jag var den som fick köra bilen igenom hela Gävle.
Men sjukt roligt var de och gud vad alla kolla konstigt när de satt en polkagris och en pite palt i framsätet.

Idag blev den en förmiddagsprommenad med julia på två timmar igenom hela staden ungefär. :) Sen har jag varit ute och sprunit 4,2 också. Rätt skönt faktiskt.

Blev het paff till mig för det började lukta bränt hår här inne så jag trodde att det hade börjat brinna.. men kunde inte hitta nått och så öppnade jag fönstet och möts av en förskräcklig lukt. det verkligen stank ute. Ringde till julia och hom kom ner, ser att det sitter några människor ute och eldar nått. Man kan ju undra om de är de? Pundare som eldar allt möjligt. Men jag ska säga att jag inte är förvånad!!!

Nu blir de sängen,

ma höres.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0