tisdag.


Har sån sjuk träningsvärk i rumpan och låren och jag förstår inte varför? Är det nu som kroppen börjar känna av att vi har börjat träna igen, fattar ingenting. Vi är ju inne på tredje veckan! Men att det sitter i rumpan glädjer mig.. så kanske den minskar en storlek eller två ^^

Idag har de varit SOOOOOOL. Cyklade en sväng på stan med ida för att hämta ut tågbiljetterna och lämna in ett papper på arbetsförmedlingen. haha när vi kom in i stan så var polisen där och hade spärrat av. Då var det en gubbe som hade gått in i kalsonger och försökt råna nordea. Höll på att dö av skratt!

Jag och Julia har också legat ute och solat några timmar, tror faktiskt att man har fått lite färg. yes!

Imorgon blir de att kliva upp vid halv fem. Känns väldigt roligt och det värsta är ju om det skulle regna för jag ska cykla till tågstationen. Ska ju åka hem och ta hand om hundarna över en dag eftersom mammsen ska på kurs i stockholm.

Nä nu måste jag sova,

ma höres.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0