tisdag.


Har fått två spotify listor av mickis, en med klassiker och en annan. Ojojoj säger jag bara, sitter och diggar för fullt!

Nu har träningen börjat igen, igår var det löpning och sen körde vi brottning som var det absolut jobbigaste jag någonsin har gjort. Herregud säger jag bara. Man måste nog vara med för att förstå hur jobbigt det är.
Idag var det ett lite lättare pass med en massa teknik och skotträning, sen en massa olika spänstövningar.
Träningsvärk har jag kan jag lova, fast mest i nacken. Brottarnacken har man ju inte riktigt fått än :P

Idag var jag en sväng på stan och lämnade in kurserna jag ska läsa på komvux till hösten, det blir nog bra. Kommer nog inte va så jättesvårt skulle jag tro :)

Imorgon ska jag kolla på ny lägenhet också, 6 st är lediga än så länge så det känns bra att få kolla igenom lite vilken man vill välja till sommaren/hösten. Gävle är bra (:

Nu blir de sängen.

ma höres.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0