torsdag


Dagarna bara går och går och snart är det juni.

Har blivit 9 timmars tågresande totalt sen igår. 
Blev en lunch på stan med pappa och sen massa mys med hundarna. Var också en sväng på golfbanan på frösön ocn där hittade man nya golfklubbor till mig, nämen ser man på! Ett antal tusenlappar fattigare men här ska de spelas golf gott folk.

Upp halv fem i går och halv sex idag för att skjutsa pappa till stationen. Vilket liv man lever. :P

Idag har jag beställt nya klubbor till nästa säsong, eftersom folk från bauer var på besök. Har också kollat på nya skridskor och imorgon ska jag åka ner på team sportia och kolla på nya inlines ( eftersom victors inte passade och var förmjuka dessutom) och så blir de att kolla på ett nytt axelskydd också! Pengarna ryker så fort de kommer in på kontot känns de som just nu.

Hade fått ett lite roligt mail idag också. Stod såhär. "Hej. Har kollat din blogg och läst vad du har skrivit. Seriöst och bra. Kram pappa" och så skickat från Lars Bäckström.
Det roliga är ju att det inte är min pappa Lars Bäckström, utan denna kom ifrån Malmö eftersom det stod varifrån han jobbade. Tänk att det finns en som har en dotter som heter Emma och han själv heter Lars. :D  haha, sen att han inte kan hans dotters mailadress är faktiskt lite illa. Fy skäms på dig!
Skickade iaf tillbaka och skrev att han nog har skickat till fel emma och att jag blev lite brydd om min pappa hade vart inne på min blogg och läst. För de skulle nog inte hända.


Nu blir de sängen.

ma höres.

/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0