kvällen.


När jag var på väg hem från jobbet igår så stod det en likbil, en polisbil och en ambulans vid ett av husen på gatan. Inte varje dag grannen dör, uscha så hemskt. Känns lite konstigt att man inte kommer träffa den personen mera.

Fick också bekräftat att man inte kan lägga örhängen på vardagsrumsbordet för då käkar lillnicke upp dem. Rip mina svarta rosörhängen. Mamma hittade nått svart som såg ut som en femma typ, kom in och frågade vad det var och javisst var det ett av mina örhängen, nu mera tuggad så att den var helt platt. Det värsta var att vi inte hittade den andra så den lär väl ligga i hans mage nu och må gott.


Brynäs stänkte in 3 mål på HV71 också, katshing sådär liksom. Sköna tre poäng för dem.

Nu måste jag läsa lite hälsopedagogik.

ma höres.

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0