lördag.


Var och kollade på styrketävling idag, millas tre pöjkan från ö-vik var här och tävlade. Dåligt grymma de var då, Charlie ledde efter två grenar och kom sammanlagt trea. De andra två kom på en 6 och en 10onde plats tror jag.
Viktor vann också pris för mest gjorda bänkpressreps, och de är födda -91 och tävlar typ mot dubbelt så gammla killar. Fatta om man blev imponerad! En av tjejerna som ställde upp var inte heller så dåligt. Jag och paj bestämde att om vi minskar en sådär 7 kilo till nästa år så ska vi ställa upp. Bänkpress, dips och chins. Ska nog inte vara några problem :)

Har suttit med religionsboken nu ikväll, men det har mest blivit film ska jag säga er. Imorgon ska jag träffa gruppen och träna redovisningen. Sen blir de tokplugg och så kommer mamma och pappa och sover över här. De ringde och berättade att de åkte ner till Nyköping imorse, ville egentligen följa med men det kändes på mamma som hon inte ville ha med oss (mig och victor hemifrån) . Så det kanske blev bäst att hon och pappa åkte.
Får ta och åka ner till sthlm helgen den 4-5 dec och åka med moster Eva och kusinen istället.

Kollade ju också på hockeyn idag, alltid trevligt när sverige vinner. Båda brynäsarna gjorde en bra match. Tummen upp.

ma höres.

/emma






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0