lördag.


Dax att uppdatera nu känner jag.. har varit lite dåligt.

Just nu tror jag att grannen har röjparty en våning upp, tror att deras fötter snart kommer komma igenom mitt tak så mycket som dom hoppar. Låter väldigt härligt, not!

Är nere i Gävle då som ni kanske förstår, åkte ner idag dels för att det är lättare att plugga här nere än när jag är hemma i Östersund, så hela dagen imorgon blir det plugg, och dels för att jag skulle kolla på brynäs idag. Vilket var himla dumt eftersom det var match= hockeyfesten som hålls en gång per säsong = uttsålt = fick ståplats = supertrångt = massa otrevliga gubbar som inte låter en sitta på en sittplats fastän den är ledig = bitter hela matchen.
Sen som grädde på moset så förlorade Brynäs. Thomas Greiss ( stavning?) kan ju räkna med att sitta på bänken från och med nu.. första 3 skotten som han får på mål släpper han in, bra? Sen att det bara blev 5 skott i första perioden sa ju också ganska mycket. Blev såklart bänken för honom sen.

Sen mitt i allt kaos mellan två perioder så träffar jag på Tomas Berg vår kära f.d granne i Bersjö. Jätteroligt att träffa honom för det var ju liksom inte igår.

Lirade ligretto hos silje nu ikväll med en massa från laget. najs najs.

Nu väntas sängen,

/ emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0