måndag.


Min rapport är så dålig, träffade linda och fick läsa lite vad hon hade skrivit.. ojojoj så bra den var. Ojojoj så dålig min är. Imorgon skiter jag i människan socialt och kulturellt.. känner att biologin är viktigare. Jag får väl se när det straffar mig..

Var hos ortopeden idag och kollade upp knät, såg bra ut. Glad. Var med och tränade. Kändes rätt så bra. Nu är knät skit, gör ont. Ledsen.
VARFÖR kan det inte bli bra? Det är ju ingen störra skada och ingen fattar vart det sitter. Mitt inne i knär, ingen minisk eller så. Vad är det som spökar?

Nu ska jag sova, åker till skolan till åtta imorgon fastän jag inte börjar kvart i ett. Varför kan jag inte lära mig att börja skriva arbeten i tid?

ma höres.

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0