måndag.


Provet som jag gjorde idag ska vi nog inte nämna, å herre så dåligt de gick. Bästa helgen att plugga har det väl kanske inte direkt varit. Redovisningen gick förövrigt toppen så det var ju kul. Mindre kul är att min ena nya sko har gått sönder, hur länge har jag haft dom, två veckor kanske? Är det ett skämt? Inte betalar jag så mycket för att ena klacken ska lossna. Burmans sko i Östersund borde skämmas.

På träningen idag var det massa teknik, du vet sånna övningar man kör med 10 åringar, stationsövningar med annat ord. Var inte de roligaste men rätt så nyttigt skulle jag tro. Knät gjorde mer ont än vanligt också men det får jag nog leva med. Fick 4 nya övningar som jag ska köra som rehab. Kanonkul.


Nu har jag suttit uppe ett tag för att se om de på våningen över ska ha disco som de hade i går kväll, EN SÖNDAGKVÄLL!! Är de helt blåsta eller. Det var ju inte direkt lågt de spelade heller. Höll på att seriöst bryta ihop, blir så jäkla galen på folk som har noll respekt liksom.
Men det verkar inte bli nå disco så jag kanske kan gå och lägga mig.

I morgon börjar jag kvart i ett, gött.

ma höres.
/emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0