onsdag.


Prov idag och det fick faktiskt inte helt åt skogen som jag verkligen trodde att det skulle. Sen skulle rapporten in också, vet just nu att jag har skrivit fel på en ormbunke, den heter örnbräken och inte ökenbräken som jag har skrivit. jädrans ormbunke!!

Här i Gävle har det varit snöstorm också, började igår och idag när man skulle till skolan var det vinter PÅ RIKTIGT. Oj så mycket snö. Säkert någon decimeter, tur att jag fick låna lindas busskort. hihi.

Var även med på träningen, körde med mitt gamla knäskydd för att prova och det gick riktigt bra. Känns såklart lite ovant när man inte har vart på is på två veckor, men det blir väl bättre snart. Smärtan i knät kan jag leva med, men det kändes som att det inte gjorde lika ont idag. Tummen upp på det!

Är så trött så jag går och sover nu, ska äta min 6e clementin för dagen först bara ^^

ma höres.

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0