torsdag


Oleoleoleole idag tränade jag med mitt vanliga knäskydd, och som toppen på allt så gör det inte lika ont i knät längre. Prisa gud.

Lång dag i skolan och mega stress till träningen. En vanlig dag i Emma Bäckströms liv. Hade överkroppsstyrka efter isen och jag körde med milla som vanligt. Varje onsdag ska vi maxa överkropp eftersom vi ska bygga på oss lite hade vi tänkt. Kommer nog bli kanon det här tror jag, beach 2011 liksom.

Var duktig och gick till skolan imorse, tänkte att 40 min skulle räcka men shit vilken stress det blev, när jag kom till stan var det 15 min kvar så det blev en power walk så man kom ju till religionen helt lökig. Skönt. haha

Förlust för brynäs uppe i skellefteå nu ikväll, inte direkt superbra.. ligger inte ens på slutspelsplats nu. Håller inte så jämn nivå.

Nu måste jag läsa min bok, har ju en inlämning om den nästa vecka.

ma höres

/emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0