brunett


Idag har de varit sådär tråkväder, regn och massa moln. Inte de roligaste.
Åkte en sväng till skolan och skrev på arbetet iaf, snart klart tror jag så det är ju skönt :)

Annars idag har jag gått från blond till brunett. haha ja jag kan nästan inte fatta det själv. Det ska bli roligt att överraska mamma och pappa när jag åker hem om två veckor :) Waern var här och fixade, dock blev det lite dåligt i luggen eftersom jag har haft så ljusa slingor där, så vi ska ta och lägga i lite mera nästa vecka.. kunde göra det imorgon igen men arbetet går före håret tror jag. Ser nästan ut som om jag skulle ha lagt en slinga där så så himla farligt är det nog inte ^^ haha

Skulle ju ta och slänga in en bild hade jag tänkt, hade tagit bilder osv.. men jag hittar inte min kamerasladd. Vad förvånad jag blir att saker försvinner? Skitskitskit. Så nu blir det inget.

ma höres.

/emma


Kommentarer
Postat av: malin.

åååh va roligt, ge oss en bild! :D

2010-10-09 @ 15:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0