lördag.


Trött, tröttare tröttast.. är jag nog nu.
Har lekt servitris på en av bullmans kompisars bröllop nu ikväll. Jobb i sex timmar, och de var ju inte direkt de snabbaste timmarna heller i mitt liv. Ryggen värker och ögonen är trötta. Gud så stressigt det har varit, det yrket är ingenting för mig har jag kommit fram till iaf.
Det var iaf ett spanskt bröllop vilket man fick uppleva ett antal gånger då de börjar köra typ fotbollsramsor och en massa mera. Förstod en del så det var ju roligt. Sjöng taditionella spanska sånger som man sjöng med i. haha.
Men det var roligt, vi var ett bra gäng. Dock hamnade jag och pajen i disken ett tag vilkt inte var att rekommendera. Oj så mycket glas osv. 80 tallrikar in bara sådär som man ska få in i diskmaskinen.

Vann idag också mot segeltorp, så himla skönt. imorgon är det linköping som står på schemat. Alltid en speciell känsla när vi möter dom.

malin; jag hittar ju inte sladden så du får se håret när jag kommer hem om en och en halv vecka. Säg inget till mamma min bara ;)

nu väntas sängen.

ma höres.

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0