måndag


Var hemma i östersund i helgen, så skönt.
När jag dock skulle åka ner imorse så stod det inget x2000 som man hade betalat för på perongen, ne det kom istället ett 30 år gammalt intercity. Och till råga på allt var det inte städat heller. De hade tydligen kört på en björn igår kväll och det hade förstört hela tåget, något som jag inte heller kan förstå för om man träffar björnen framifrån så lär ju bara typ nosen på x2000 tåget så sönder. Tycker inte att en björn ska ha gjort så stor skada. Aja nu blev det såhär och jag är inte förvånad av allt som har hänt på mina resor från tiden i linköping och nu.
Jag kanske ska ta flyget om två veckor istället?


På träningen hade vi idag en instruktör från bandygymnasiet i sandviken. Vi körde igenom grunderna i åkning och det var faktiskt riktigt bra. Tränar man på det här lite så blir de nog mycket bättre.

Är så trött så det blir nog sängen snart, gick ju upp kvart över fem imorse.
Blev lite frukt och vaniljkvarg och mitt nya favorit te som jag köpte i helgen, vild körsbär! Har säkert druckit 3 liter, snacka om att jag aldrig har druckit så gott te. Victor gillade de också.. han som inte dricker te. Då är det gott gott gott!


imorgon måste jag åka och låna böcker om skateboard, ska skriva ett arbeta om hur skatare i en delkultur är bla bla bla. Jag vet seriöst inte och arbetet ska in om en vecka. Inte bra alltså.

ne nu räcker det,

ma höres.
/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0