onsdag


Lektion idag om DNA, RNA, T-RNA OCH M-RNA, inte det roligaste ska jag säga. ribosomer hit och proteiner dit. Hur ska jag kunna lära mig när vår lärare inte kan lära ut saker.. han förstår liksom hur vi ser på det för han har allt i huvudet redan. Sen frågar han mig hela tiden, antingen gillar han mig som elev, eller så kan han typ inte några namn i klassen. Jag gissar på det andra.

Jag har fått dille på en låt också som säkert spelas en 30 gånger per dag också här hemma.
Bruno mars - Just the way you are.

Ingen lektion imorgon men jag ska åka till skolan iaf och börja med rapporterna, bättre att få det gjort nu än att jag sitter på lovet och pluggar när jag kan göra annat roligt.

Blev ingen träning imorgon heller, skrutt. De håller på och bygger om jumbotromen, mediakuben, kallade den var ni vill i a-hallen iaf och det har tydligen blivit försenat så j18 måste spela sin match i b-hallen imorgon och då drabbas vi.
Lär ut och löpa lite då istället, kanske köra lite överkroppsstyrka kanske?
Sen blev fredagsträningen flyttad en timme, skrutt skrutt. Kul att träna 20-21 en fredagkväll. haha not.

Just ja, imorgon ska jag färga håret igen. hurra.

Nu blir det sängen.

ma höres.

/emma  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0