tisdag


Fick tillbaka provet i människan socialt och kulturellt, ett VG får jag väl vara nöjd med. Tråkigt att hon bara hade en fråga som man kunde få MVG på, när den frågan inte ens var speciellt stor att utveckla och jag hade fått VG-poäng på alla andra frågor. Men men, bara att göra bra på de andra sakerna så kanske det blir ett bra betyg i slutet. Man får hoppas! :)

Jag trodde seriöst att det skulle bli chill på komvux, ojoj så fel jag har. Värsta fördjupningsarbetet i etiken + att vi ska göra ett arbete om ett studiebesök där den muntligaredovisningen ska hålla på i en halvtimme. Rapporter om skogen + prov i biologin om nån vecka och så börjar jag två nya kurser nästa vecka. haha den som trodde att detta skulle bli lätt har nog fått det om bakfoten. Hur ska detta gå ihop?

Måste färga om håret också, en tredje gång på en vecka. Kommer håret att dö är ju frågan? Färgen tar inte på mina ljusaslingor vilket är riktigt riktigt konstigt, men ska till jossan på torsdag så får hon fixa det där hon har alla saker. Tycker nästan att det är lite för mörkt nu nästan :/

Imorgon är det bara biologin på schemat, så skönt.

måste sluta vara uppe såhär sent också, får ju knäppa sovtider.

ma höres.

/emma





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0