tisdag.


Kul att jag håller reda på dagarna känner jag, tisdag är det idag och inte igår som jag skrev då. haha

Idag har jag vart på ortopedtekniska och fått mig ett knäskydd, blir nog kanon de. Känns både bra och smidigt. 1900 kr sådär katsching.

Kryckade mig till skolan och var med på en halvtimme etik och sen se en film på människan s &k.. sååå onödigt att ens kolla filmen eftersom jag inte hade sett första delen förra veckan. men men

Hämtade ut mina tabletter som jag ska ta i 10 dagar nu. Pengarna bara rinner iväg + att jag köpte en bok på skolan idag för 345 kr. Yes så nu blir det nudlar nästa månaden tror jag. haha

Ska ta en smärtlindrande nu och sen blir det sängen,

ma höres.

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0