tisdag.


Godkväller,
sitter här och luktar korv, inte så konstigt eftersom jag jobbade i kiosken idag på a-lagsmatchen. Som förövrigt var helt sjukt bra av Brynäs.
3-0 efter fem in i första. Hur ofta händer det liksom? Sen att jag missade alla mål för jag var tvungen att springa ner och lämna en biljett till Niclas så att han skulle komma in var ju inte så kul. Bra jobbar niclas att komma sent ;) haha
Men vart är allt folk? Varför kommer det inga och kollar på hockeyn? Jag förstår inte det. Okej, de ligger inte direkt bra till i tabellen, men man vill väl ändå kolla när de lirar emot bra lag?

Imorgon måste jag åka till skolan vid 9. Ett tips till mig själv : ta tag i arbetet nu för tusan emma!

Fick även tillbaka provet från Etik och livsfrågor. Helt okej från min sida. :D

ma höres

/emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0