torsdag.


Kollade på games online igår att brudsen hade vunnit med 6-0 över leksand, så skönt. Vi som brukar ha det så svårt på borta plan. Jag till min del var och tränade med bj i Brunflo.
En och en halv timmes träningar är väl inget som man är direkt van med, svetten bara ran. Sen gick det väl inte alltför bra heller men det blir det ändring på ikväll då det är träning igen, och sen imorgon med :D
Får hoppas att det är en bra materialare som kan slipa.

Annars idag har det inte hänt allt för mycket, varit ute med dogsen på promenad och sen har jag letar komvux böcker på blocket. Körde lite damsugare här uppe också, bra jobbat.

Imorgon ska jag träffa Niklas, det blir nog najs som vanligt.! :)

ma höres.

/emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0