torsdag.


Var i skolan från elva till två ungefär och försökte börja på rapporten. Herrejesus vad stort detta arbete kommer bli. Vi blev BARA klara med istiden unden den tiden. haha snacka om att det blir plugg i helgen och nästa vecka.

Åkte hem och sen blev det frisörsalong/bageri hos grahnen.. eller jag färgade bara, blev lite mörkade men jag är faktiskt nöjd. Nu är nog håret bra, det lyser inte igenom några ljusa slingor iaf så det är ju topp. Mamma kommer dö när hon får se det.
Julia och milla blev klippta och gud så bra det blev! :) De + grahnen hade också bakat bullar på förmiddagen så jag har väl fått i mig tre stycken nu ikväll kanske :P haha

Blev en pizza till middag också, var väl hundra år sedan det hände, och eftersom jag tjänade 600 kr förra helgen på att jag lekte servitör så kände jag att jag kunde unna mig en. Han på grillen är king också, dricka på köpet liksom :) 

Emma kom sen och joinade oss, blev mys med ph och robinson.

Imorgon är det skola och sen träning.
Blev inkallad att stå i kiosken på lördag också, när de möter linköping. Matchen som jag verkligen vill se. haha
Men då har jag stått 3/4 så det är kung. Skönt att få det snabbt gjort.

Får se om vi skulle ut på lördag också, hur vi ska ofta de efter en kväll på ishallen vet jag inte men den som lever får se.

Nu väntar tandborsten på mig

ma höres.
/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0