vilken helg


Efter träningen i fredags åkte vi hem och käkade lite och tog sen cyklarna till olearys där joas brorsars band lirade. :) Väldigt bra som alltid. Det lite roliga var att när jag, julia och joel kommer dit, vi blev lite sena så alla sitter redan tsm med susies kilkompisar runt ett bord, då säger en kille; jag känner din pappa. Men tjena liksom.. varför skulle du? Sen bara : jo men jag har ju spelat hockey med robin.
Då visar det sig att pappa tränade honom i 86orna då robin spelade med dom hemma i Östersund. Hahah hur fick han reda på att jag spelade hockey här liksom? Hur i helsike kunde han veta vem jag var? Är jag så lik både robin och pappa? :P Han måste ju ha gått in och kollat på hemsidan vilka som lirade och bara, vem är emma bäckström från östersund till nån av de andra tjejerna i laget? eller nått sånt.


aja, kollade på match igår brynäs tog sig an linköping, och OJ vilken match. Brynäs ägde i två perioder medans LHC inte alls kom med så mycket. Slutresultatet blev iaf 3-1 till hemmalaget och jag log som en kung. LHChjärtat försvann när jag flyttade därifrån så det är alltid extra roligt att slå dom.
Det blev sen en utgång till heartbreak hotel, så roligt som alltid. Stod brevid Emil Ring i kön märkte jag, en kille som jag har litat jättemycket golf i Bergsjö med för typ 5 år sedan, hahah hur kommer det sig att man träffat på folk hela tiden.
Sen spred det sig ett tyckte bland några människor som jag hälsade på att jag var Bäckis syster, haha frågade en massa frågor om honom. Ibland kan man leva på att man heter Bäckström i den här stan. ^^

Kom hem vid 4 inatt så det blev en liten sovmorgon idag, ska duscha nu tror jag. Känner mig lite äcklig.

ma höres.

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0