finne och spårlöst halsband.


jag har fått en finne på pannan, skulle tippa att det är av hockeyhjälmen eftersom man brukar få de precis där, MEN det funkar ju inte. sämre tajming finns inte!! på fredag måste den vara borta och därmed basta!

Förresten så är jag sjuktnervös inför de också, måste ju verkligen bli bra bilder. Stå där och posa med a-laget är väl inget man brukar göra direkt. haha


Jag kanske ska slå två flugor i en smäll imorgon och göra klart biologirapporterna och göra arbetet om ungdoms arbetslösheten. Låter väldigt lockande. Svallad morän, podsol och olika svampar längtar man nästan efter att få skriva lite om. :)

Jag har tappat bort ett halsband också, mitt konfirmationskors som jag fick i 8an. Jag börjar seriöst gråta om det inte kommer fram. Har seriöst ingen som helst aning om vart det kan vara. Men jag ska inte ge upp hoppet. Jag ska skriva till en sierska och fråga vart det är. smart va! ibland är man bra smart, känner ju smartheten flödar om mig.
Det tragiska är ju att jag inte har haft på mig det sen i december då jag fick den med hockeyklubban. ajajaj, så den har varit med om två flyttar efter det så den kan ligga vart som helst.
Buuhuuuuuu! Jag kanske kan vara med i spårlöst.. hitta halsbandet. Nä men seriöst så är det riktigt snyggt, silver och med den där grejen mitt i korset. DET BARA MÅSTE FRAM!

Varför skulle jag komma på att tänka om halsbandet igår, det har ju gått så bra dessa månader då jag inte har tänkt på det. Nu blev man deprimerad.

Jag vet att den ligger i en liten påse för att själva halsbandet var trasigt och jag köpte ett nytt.. men sen så är det helt svart..


tragiska hälsningar,

/emma





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0