fredag.



Träning snart och sen kommer bigbrollan och hämtar mig. Helgen i Bergsjö kommer bli underbar!
Vi ska bada i tunnan och bara ha de mys. Skönt att bara kunna släppa allt och slappna av. Dock måste jag plugga lite för nästa vecka är det två prov.
Såklart så blir det lite golf också, som vanligt. :)
Brukar inte vara så många helgen som hela familjen är samlad, så det är extra roligt när det funkar :)

Blev till att baka lite idag också, och det tyckte mamma såklart att jag skulle ha med mig upp till stugan så inte får man ha nå fika här hemma. haha

Var också på sjukhuset och förtidsröstade idag. Röstade som min kära mor brukar så jag hoppas att det blir bra.

Nu ska jag diska undan innan man cyklar till läkerolen.

ma höres.

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0