fredag.



Ganska dåligt start imorse
, började cykla och när jag kommit 200 meter ungefär så kör jag över ett gupp och kedjan hoppar av. kanonkul när jag redan har bråttom. Får försöka få på den men icke. Springer hem och är tvungen att ta bussen.. den är 10 minuter sen så jag kommer in en halv timme försenad till lektionen, sådär lagomt roligt liksom när man vet att det är Stig och biologi man har.
Men det gick nog rätt bra iaf tror jag.

Satt mig sedan ner och skrev en massa instuderingsfrågor till etik och livsfrågor provet som är på måndag. Varför ska de lägga så stora prov samtidigt. Man hinner ju inte plugga till båda?!
Blev väl en sådär 6 dataskrivna sidor tror jag.

Gick ner till stan och mötte upp Julia, vi tog en lunch på en thai/kina restaurang. Göttit!
Kom hem med en jacka. Så nöjd är jag! Himlans fin och skön. 
De hade 20% på vila idag så istället för 600 gick den på 480. Bra köp emma.

nu ska jag kolla klart på tillbaka till framtiden och sen blir det sängen

ma höres.

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0