helgen i Bergsjö.


Vem tror ni fick köra robins bil upp till stugan för första gången, wowowoow.. alltså roligare bil finns nog inte. Skitsnabb och superlätt att köra. Jag måste också köpa en sån! :D 300 hästkrafter är inget att sticka under stolen med heller. Man bara flög förbi alla när man körde om.
Var väl tur att man hade köpt hockeybibeln så att han fick sig lite att läsa, annars hade de nog inte blivit så mycket bilkörande för mig skulle jag tro.

Har iaf varit toppen uppe i Bergsjö. Sådär superskönt som det kan vara med familjen. Vi har plockat svamp, äpplen, plommon och så badade vi i tunnan igår kväll också. Så mys.
Fast de har inte dirket blivit några sovmornar.. sover ju med hundarna på nedervåningen så där vid 8 är det dax att gå upp tycker dom. :P

Har blivit två golfrundor också, de sista för den här säsongen skulle jag tro.. iaf i Hassela. Kanske kan bli en runda här nere i Gävle nu i veckan om jag hittar någon att spela med.

Fick faktiskt köra bilen ner nu ikväll också, man tjatar lite så ger han med sig ganska lätt :)

Nu ska jag faktiskt sova, tänkte somna till filmen som går på 5an som jag redan har sett förut.

ma höres.

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0