måndag.


Har haft prov idag, gud i himlen vad jag är nöjd över att ha det här gjort. Tyvärr så blandade jag ihop sinneslagsetik och situationsetik vilket gjorde att 4 poäng for åt skogen, men jag hoppas att det inte är hela vägen. Etik och livsfrågor är verkligen inte sådär jätteroligt har jag kommit fram till.

Så mycket som jag har pluggat sista dagarna nu, 32 olika instuderingsfrågor om människosyn, existentialistiska filosofin, KASAM, hälso- och sjukvårdslagen m.m. Egentligen tror jag inte att det är någonting för mig men nu är det inte så mycket kvar av kursen känns de som. De stora provet är över så nu är det bara att njuta tills vi kör nästa grej och sen i jul är det slut! Underbart!

Annars så har vi också haft våra 2 första matcher i helgen, 3-0 emot aik och 5-2 emot ormsta. Göttans med 6 poäng.

Nu ska jag äta och sen dra biken till läkerolen och träning.

ma höres.

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0