onsdag.


Ibland kan man ju undra om jag lider av dyslexi( måste kolla upp om det är ordet jag menar) att det är stavfel i bloggen.. men såhär ligger det till. Ibland går det lite för fort när jag skriver.. och jag kollar aldrig tillbaka på det som jag har skrivit, så det blir lite fel här och där. Men även solen har sina fläckar.

Jag och de i laget har även undrat om jag är inne i tidig klimakterie, för så mycket som jag svettas när jag har tränat är nästan onormalt. Jag kan vrida ur min sporttop, okej det var kanske lite att gå över gränsen.. men ni fattar. Jag tappar även onormalt mycket hår. Om en normal tappar 100 hårstrån så måste jag nog tappa 300 ungefär känns det som. och jag fyller 22 om tre och en halv månad. :o hur ska detta sluta??

Ska jag vara ärlig så har jag inte pluggat någonting idag, utan jag har gjort en grovstädning istället, snabeldraken har varit i farten, jag har moppat, gjort rent hela badrummet och köket. Har också vart och handlat och bokat tvättid. Plugget kommer imorgon.

Spänst vid 18 och sen is. i like it!

ma höres.

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0