onsdag


Började med att skriva in fel dag i rubrik.. säger väl allt att man kanske inte har alla hästar hemma idag.

Huvudvärk och näsan är supertäppt. Undra hur länge de kommer sitta kvar innan jag äntligen kan andas med näsan igen?

Hade lektion ute i hemlingsby idag = skogen. Cyklade en mil fram och tillbaka ungefär och sen så blev det lite cykel efter träningen också på sådär 2 mil. Tror ni jag hade lite ont i rumpan då när det var sista intervallen? Herregud!

Imorgon är det inlämning av släkträdet, hoppas hon tycker att det blev bra. Jag är så nervös nu att det inte ska bli bra betyg, för det måste de verkligen bli.

Nu väntas min bok. Har blivit värsta boktönten, har säkert läst 150 sidor bara idag. Camilla Läckberg kan skriva böcker hon!!

ma höres.

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0