söndag


Hemma igen efter en helg i Furudal och träningsläger.
Slutade dock inte kanske som jag ville, utdraget ledband i högra knät, fast det är inte alls så utdraget som när de vänstra pajade så jag ser ljust på det här.
Blev ingen träning imorse och ingen match mot leksand u16. Skittråkigt men bättre att missa de än hela veckan nu om man nu skulle kunna träna.
Får svaret imorgon när carro ska kolla upp de. Kör voltaren så det blir nog inte sämre iaf.

Har också blivit förkyld som grädde på moset, några i laget har varit riktigt sjuka så det gjorde ju inte saken bättre.. nu har hela laget blivit förkylda typ. Som vanligt så sätter det sig i näsan på mig, halsen gjorde ont i fredags men jag körde med halstabletter så det har gått över. skönt!

Ska gå och sova snart, uppe vid 6 imorse så huvudet börjar hänga lite snart.

ma höres.

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0