tisdag.


Måste verkligen ta tag i och göra om bloggen. Kan inte ha en lhc bild kvar när man inte spela där. Men jag vet inte riktigt hur jag vill ha det så det har inte blivit någonting.

Jag har panik, det känns inte bra alls inför provet på torsdag fastän jag har suttit och pluggat i flera timmar idag. Varför känns det som jag måste prestera ett MVG för?


Idag fick man veta en lite roligt sak också. Julia och jag var och hämtade ut biljetter till de 3 kommande matcherna och hon som jobbar i shopen har frågat mig förut (2 veckor sen) om jag kunde ställa upp på en liten grej. Hon berättade inte så stort var det var förutom att jag skulle ses i restaurangen med lite a-lagsspelare. Jag valde dock att ta med julia för att gå själv de tänkte jag rakt inte göra.
Vi frågade iaf vad vi skulle göra och det kom fram till att vi ska leka modeller för brynäskläderna som de säljer i shopen. Vi ska alltså finnas med på hemsidan, som alla kan kolla på. hahah jag tror jag skulle dö. Då måste man ju se bra ut. Jag som inte blir så speciellt bra på bild :P haha
Jag får väl ta och fixa till mig till nästa fredag då det smäller!

Nu ska jag sova, upp tidigt imorgon och plugga.

ma höres.

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0