2011-04-04


Idag fyller min underbara vän Malin 22. Stort grattis till dig! :)

Har haft några bloggfria dagar nu, åkte ner till Nyköping som sagt i torsdags och sen i fredags var det begravning för mormor. Fastän jag grät mig igenom hela begravningen så var den så fin och bra. Prästen var riktigt bra så hon gjorde det allt lite lättare. Mormor fick ett så bra slut som man kan få!! Hon kommer vara så saknad, men hon finns i mina tankar som den som hon var, hon var bäst!

Var även en sväng på badet i lördags med min kusin Carin och min andra kusins barn Linn. Simmade ett antal längder och det kändes riktigt bra. Simsuget kom tillbaka så det kanske blir en comeback efter 6 års uppehåll? Skulle va grymt roligt.

Idag har det blivit jobb till fyra och sen var jag ner en sväng på stan och köpte ett par shorts och en present till Malin. Imorgon blir det bara några timmars jobb.

Ska packa väskan nu ikväll också tills på onsdag. Spanien spanien spanien, 28 grader på lördag? Har ju mått sämre må jag säga!

ma höres.

/emma



Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh vad tråkigt med mormor, beklagar verkligen sorgen. Jag vet hur det känns min kära morfar dog strax innan jul. Det var hårt även om det var väntat

2011-04-07 @ 11:27:09
URL: http://begravningsbyra-sundsvall.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0