2011-04-14


SM-GULD till Färjestad och jag är inte alls förvånad. Skellefteå har inte alls kommit upp i sin vanliga standard. Att vara bäst när det gäller var inte deras melodi så att säga.
Att se Brynäs som ligger närmast hjärtat i en final är väl lika med noll procents chans ungefär, men då hade man kanske brytt sig lite mera. Ganska trist när man har noll intresse för de lag som lirade final faktiskt kan jag ju säga nu när allt är klart. Hejade på SAIK för att de skulle ha varit roligare om guldet kom till västernorrland, men annars la jag väl inte direkt så supermycket mer energi på det. :p haha Oj så hockeyintresserad man lät.

Vaknade imorse av värsta mardrömmen också, var inte igår man vaknade och verkligen tyckte att det hände. Huvva! 

Lång jobb dag idag, 06.30-15.45 så nu blir det nog sängen snart.

Har börjat tänka lite planer inför hösten också. Blir det som jag verkligen verkligen vill så kommer jag ha en riktigt bra höst och vår. Kommer inte skåda snö så långt ögat kan nå förutom om man är här hemma.


ma höres.

/emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0