2011-04-18


Drog på mig löpardojorna och tog en sväng med victor nu ikväll, var väl inte igår man var ute och sprang liksom. Han löpte väl en sisådär 100 meter framför mig hela tiden..himla roligt, och tror aldrig jag har varit med om hur grymt himla jobbigt det var. Oj är jag verkligen så otränad så är det hemskt?!! Måste verkligen ta tag i det här nu, få bort lite eller ganska mycket fett och få tillbaka lite muskler skulle inte skada.
Tur att jag inte hade klockan på mig för jag skulle nog ha gråtit om jag visste vilken tid det tog. Nu är det bara framåt det kan gå.

Var också runt på en massa gym och kollade priser idag, som tur har vi fyra stycken prova på veckor på olika gym så det blir en månads gratis träning innan pengarna rullar bort från kontot. 700 kr för en månad är ju inte de roligaste att slänga ut, men desto bättre för kroppen. Simma några gånger i veckan, springa och gymma på de. Visst ska jag klara av de!

På torsdag åker vi ner till stugan i Bergsjö. Tar med golfklubborna så man hoppas ju att snön kanske har försvunnit lite från rangen. Skönt att fira sista april där nere som man gjorde för några år sedan.

Nu blir det massage av mamma, mina lår behöver en omgång.

ma höres.

/emma





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0