2011-04-22


Sitter i Bergsjö med nästan hela familjen (-pappa som kommer imorgon) och har det mys. Solen har bjudit på varmt och skönt väder så jag och brorsorna drog till golfbanan och slog lite hinkar under dagen.

Igår drog jag min första punktering, såklart blev de på E14 där de kör mest bilar och speciellt under påsk nu när alla ska iväg. Jag och brorsan satt i bilen eftersom mamma körde den andra. Blev lite nervös när det bara small till kan jag ju säga! Tur så fanns det plats vid sidan av körfälten att köra ut på. Mamma fick vända bilen eftersom hon låg före och komma till oss för att hjälpa till.
Men byta däck fick jag inte, det stannade en kille/man/karl på sisådär 27-40 år och frågade om han skulle hjälpa när vi precis skulle ta upp det nya däcket och sådär. Såg tydligen inte ut som ett proffs enligt honom. haha
Så han fixade allt på några minuter och sen var de bara att köra igen. Super guldstjärna till honom. Tog registreringsnummer så ska skicka en chokladask som tack tror jag :)

Nu väntas lite kortspel.

ma höres.

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0