2011-04-23


Har vaknat exakt samma tid två dagar nu, nästan läskigt att klockan är precis samma när jag har kollat.

Har iaf varit och hämtat pappa i hudik, krattat löv och vart och spelat golf. Är väl ungefär de vi gör här i stugan (spela golf), fast ibland brukar vi bada badtunna eller basta också.
Sommarvärmen stekte idag så lite har man försökt sola, tror dock inte att jag blev nå brunare än när jag var i spanien. typiskt!

Påskmat i magen och ett parti gurka som pappa älskar och jag hatar eftersom jag alltid förlorar! Blir så pisskit jäkla sur. Sitter och surar i vardagsrummet nu medan de alla sitter där inne. Orkar inte gå in och va social när man har förlorat.. det är verkligen inte kul att åka ut först. hatahatahata!

nu ska jag gå och sova istället.

ma höres.

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0