2011-04-25


Tillbaka i Östersund igen och visst längtar man tillbaka till stugan.

Var uppe med tuppen och for och spelade golf med pappa, vi gick nio hål och det gick faktiskt rätt så bra. Niklas och Johan måste hjälpa mig med svingen för jag kommer utifrån och in nu vilket gör att jag slicear osv och det tappar jag något grymt på. Så hjälp av dem och sen är det bara att köra på!
Riktigt roligt att spela golf nu igen, senast man kände så var väl när man tävlade där vid 14 års ålder. haha

Annars imorgon så ska jag jobba från 10-18.30 sen blir det raket till gymmet där jag ska börja. Tre veckors gratisträning så nu ska döfläsket bort! För usch så otränad jag är just nu känner jag.


I helgen är det sista april och vad har man planerat, ingenting. Är väl kanske inte direkt en jätteviktig sak heller, vi brukar alltid va i stugan men inte den här gången. Snart åker man till spanien igen, v 23 tror jag närmare bestämt. Då blir det en vecka med min underbara vän Nathalie från skoltiden i Östergötland i hennes hus i Torrevieja och sen två veckor med familjen i Milpa.

nu väntas sängen

ma höres.

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0